Airflow gebitsreiniging

Gebitsreiniging Airflow

Met een Airflow behandeling maken wij je gebit veilig en pijnloos schoon en fris. Met deze gebitsreiniging verwijderen we schadelijk tandplak, tandsteen en donkere aanslag van de tanden. Belangrijkste doel: gladde en schone tanden. Deze zijn beter schoon te houden en bacteriën kunnen er minder goed op hechten. Hierdoor heb je minder kans op gaatjes of tandvleesontstekingen. Kortom: een gezond en fris gebit waar je trots op kunt zijn.

De voordelen van Airflow
Wat is een Airflow behandeling?

Met een Airflow behandeling reinigen en verzorgen wij voorzichtig je tanden en tandvlees. Uit het Airflow mondstuk komt lucht, water en een speciaal poeder. Hiermee spoelen we de tanden, het tandvlees en alle moeilijk bereikbare plekjes schoon en fris. Dit doet geen pijn. De behandeling duurt ongeveer 15 minuten en kost gemiddeld € 42.

De reinigingsstraal van de Airflow komt op plekken waar je met een gewone tandenborstel of tandartsinstrumenten niet kunt komen. Naast tandplak verwijdert het verkleuringen door onder andere thee, koffie of vruchtensap. Dit zorgt ervoor dat de natuurlijke witheid van je tanden terug komt.

Na de Airflow behandeling voelt je gebit heerlijk fris en glad. Gladde tanden zijn gemakkelijker te poetsen en tandplak blijft er minder op kleven. Met een schoon en fris gebit hou je je mond gezond. En wist je dat je beugelbehandeling met een gezond gebit ook nog eens sneller verloopt?

TOP Orthodontie in Enschede en Haaksbergen

Heb je nog vragen over onze Airflow behandeling of wil je een afspraak maken? Neem dan nu contact met ons.

TOP Orthodontie is een innovatieve orthodontiepraktijk gevestigd in Enschede. Daarnaast hebben wij een servicepunt in Haaksbergen. TOP Orthodontie staat voor professionaliteit en hoogwaardige orthodontie. Tegelijk ook voor duidelijkheid, eerlijkheid en een persoonlijke behandeling. Wij werken met officieel erkende orthodontisten die jarenlange ervaring hebben. Met behulp van moderne apparatuur en de nieuwste technieken gaan wij altijd voor het beste resultaat. Een stralende lach, je leven lang!